Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΕΝΕΕΓΥΛ Ηρακλείου σας προσκαλούν την Παρασκευή 26/6/2026 το απόγευμα στις 7:30 μμ στην τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Δ' Λυκείου που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του σχολείου μας. Θα ακολουθήσει μουσική βραδιά.
Με την παρουσία σας θα μας τιμήσετε.
